ÁSZF

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Magyar Klára EV (a továbbiakban: Szolgáltató) által tetovaltkozgazdasz.hu domain név alatt üzemeltetett weboldal felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.

A szolgáltató nem akkreditált oktatási intézmény, nem ad szakmát. Online megvásárolható saját részre felhasználható és a saját vállalkozásban alkalmazható marketing és vállalkozásfejlesztő anyagokat nyújt.

Kérjük, hogy csak akkor használja weboldalt, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A szolgáltató adatai 

Név: Magyar Klára

Székhely: 2220 Vecsés, József utca 10.

Adószám: 58999459-1-33

Weblap: www.tetovaltkozgazdasz.hu

E-mail: hello@tetovaltkozgazdasz.hu

Fogalmak:

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Felhasználó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Felhasználói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya felhasználónak minősül.

Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi 

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  1. a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  2. a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.

Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. 

Árak

Az árak forintban értendők, Alanyi adómentes árak.  Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 10000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 5000 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

A szolgáltatás leírása

  • A szolgáltatás igénybevételéhez bármely írásos marketing anyag megvásárlása szükséges, illetve marketing tanácsadás esetén szerződés kötése.
  • A weboldal szolgáltatásait 18 év feletti természetes személy jelentkezhet.
  • A szolgáltatás célja, hogy a vevő a saját vállalkozásában a megvásárolt írásbeli- videós- és hanganyagok segítségével képes legyen a fejlődésre, ismereteit bővíthesse.
  • A termékek megvásárlás után a felhasználói fiókban érhetőek el.

A szerződés tárgya

  • Jelen szerződés alapján a Felhasználó megbízza a Szolgáltatót, hogy a Szolgáltatás keretében a weboldalon meghirdetett marketing anyagokat a  rendelkezésére bocsássa.
  • A szerződés tárgyát képezik a megvásárolt marketing anyagok.
  • A szerződés a Szerződő Felek között ráutaló magatartással, a „Megrendelem” gomb lenyomásával jön létre a a weboldal szerinti tartalommal és áron. 
  • Szolgáltatás keretében – A Vevő megbízza a Szolgáltatót, hogy részére egyedi tanácsadás keretében vállalkozás specifikus ismereteket adjon át.

A marketing anyagok megvásárlásának  joga nem jogosítja fel a felhasználót a  viszonteladásra (ideértve a számlainformációk megosztását, vagy az anyagok illegális letöltését és bármilyen megosztását). A megvásárolt marketing  anyagok minden egyéb felhasználása tilos. Felhasználó sem egészben, sem részben nem sokszorosíthatja, terjesztheti, továbbíthatja, értékesítheti, sugározhatja; nem adhatja bérbe, nem oszthatja meg; nem módosíthatja, adaptálhatja, szerkesztheti, nem hozhat létre származékos műveket. 

Fizetés

A megvásárolható marketing anyagok díja forintban értendő, alanyi adómentes. A  szolgáltatásról online számla kerül kiküldésre.

  • A szerződés a felek között MEGRENDELEM! gombra való kattintással lép életbe, amelyre a távollévők között megkötött szerződés (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A Megrendelő a gomb megnyomásával tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket, egyúttal nyilatkozik arról, hogy az általa megadott adatok hiánytalanok és valósak, cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva.
  • Jelen Szerződés elfogadásával a Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után azonnal megkezdje.

Banki utalás:

A Felhasználó a megrendelt tanfolyam vételárát banki átutalással is teljesítheti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

Bank neve: CIB Bank

Bankszámlaszám:

Kedvezményezett neve: Magyar Klára

Közlemény: rendelés száma

Online Bankkártyás fizetés:

A Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Erre a Stripe rendszerét használja a webáruház.

Elállási jog

  • Az elállási jog 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet értelmében letölthető digitális adattartalomra nem vonatkozik, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

Felelősség kizárása

Mentesül a Szolgáltató a felelősség alól, ha az általa teljesítendő szolgáltatási kötelezettségének a következő menthető okokból nem tud eleget tenni:

    • a felhasználó a szolgáltató technikai eszközeitől függetlenül felmerült működési rendellenesség következtében nem, vagy csak korlátozottan tud hozzáférni a szolgáltatáshoz,
    • külső, elháríthatatlan ok miatt.

A Szerződő felek jogai és kötelezettségei

  • A szerződő felek kötelesek a Ptk. szerint jogaikat jóhiszeműen gyakorolni.
  • A felek kötelesek egymásnak megadni minden olyan adatot és információt, amelyek közlése a szolgáltatás szerződésszerű teljesítéséhez szükséges.
  • A szerződő felek kötelesek egymással együttműködni. Ennek érdekében a szolgáltatás szempontjából jelentős tényekről, körülményekről, változásokról egymást kötelesek késedelem nélkül tájékoztatni.

Vita rendezés

Felek közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

Amennyiben felhasználónak a szolgáltatás tartalmával vagy minőségével kapcsolatban bármilyen kifogása van, a felek azt elsősorban egymás között, tárgyalás útján kísérlik meg rendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, úgy az esetleges vitás kérdések rendezése érdekében szerződő felek az illetékes bírósághoz fordulnak. 

Hatályos: 2024. június 12-től.